NEABPD ISRAEL

אנשי מקצוע מספרים

דברי המלצה מד"ר רוית מרום טל, פסיכולוגית קלינית מומחית שפורסמו בדף הפייסבוק שלה "עזרה בתרגול מיומנויות דיביטי" דף שזוכה לכמעט 4.000 עוקבים (פברואר 21, 2022)

הארגון הישראלי החינוכי לטיפול בהפרעת אישיות גבולית NEABPD הוא ארגון בינלאומי, הנוסד ע"י קרובי משפחה של אנשים הלוקים בהפרעה זו, לצד מטפלים מנוסים. הארגון הישראלי הוא חלק ממשפחת ה-NEABPD הבינלאומי והוא שם לעצמו למטרה להעלות על נס את המודעות להפרעת אישיות גבולית ברחבי הארץ, הן בקרב מטפלים והן בקרב הציבור הרחב.הארגון פועל להסרת הסטיגמה הקשורה לאבחון הפרעה זו בפרט, ומחלות נפש בכלל. בנוסף, הוא פועל לסייע לסובלים מהא"ג להשיג טיפול יעיל מבעוד מועד, לעזור לקרובי משפחה לפעול למען יקיריהם ולספק להם את המידע והתמיכה הנדרשים על מנת לעשות זאת ביעילות.
על מנת להציע תמיכה נוספת למשפחות המאובחנים כסובלים מהא"ג (או אלו שעדיין אינם מאובחנים…), הארגון מציע למשפחות להשתתף ללא תשלום, בתכנית הידועה – "קשרי משפחה" (Family Connections), שפותחה על בסיס הטיפול הדיאלקטי התנהגותי (DBT). התוכנית נחקרה והוכחה כיעילה ע"י ה-NEABPD האמריקאי.בנוסף לשפע של מאמרים רלוונטיים שתורגמו לעברית, לאחרונה הועלו לאתר 10 הרצאות המלמדות את בני המשפחה כיצד לחיות חיים מלאים ומספקים בצל ההפרעה (הן לטובתן והן לטובת המתמודדים שלהן) ע"י רכישת מידע מעמיק וכלים הלקוחים מעולם ה- DBT.
למידע נוסף והרשמה לתוכנית, יש לבקר באתר הארגון בכתובת https://www.neabpd.co.il/he/

מכתב תודה מענת גולדל, עו"ס קהילתית, עיריית פתח תקווה עבור סדרת הרצאות

מכתב המלצה מאיילת בר ניר, מנהלת, ושליו שמעוני, מטפלת, מרכז יה"ל חדרה

עבור: משולם גוטליב                                                                                        14.11.21

ההרצאה של משולם מקצועית, מקיפה ומשלבת תאוריות עדכניות והצגת טיפולים אפקטיביים בתחום הבורדר ליין.

משולם קולח ענייני ומעביר את החומר בצורה ברורה ומאורגנת דרך מצגות ודוגמאות.

ההרצאה עוררה עניין רב וסקרנות בקרב המשתתפים ומשולם נתן מענה לכול השאלות שהתעוררו בעקבות ההרצאה ונתן פלטופרמה להמשך העמקה והבנת נושא הבורד ליין .

אישיותו של משולם פורצת דרך ומהווה השראה לקידום תחום הבורד ליין בארץ ובעולם.

בברכה והוקרת תודה על פועלו של משולם גוטליב

מנהלת מרכז יה"ל חדרה איילת בר ניר

ומטפלת במרכז יה"ל שליו שמעוני

המלצה מנעמה אשל, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלות, מנהלת מרכז מילם ירושלים

12.12.19

הנדון: המלצה חמה עבור הארגון הישראלי החינוכי למען טיפול בהפרעת אישיות גבולית, ע"ר, 580618445

לכל מאן דבעי שלום רב,

במהלך שנות 2018-2019 היה לנו העונג להנחות שתי קבוצות בשיתוף עם משולם גוטליב,  היושב ראש ואחד המייסדים של עמותת NEABPD ישראל (הארגון הישראלי החינוכי למען טיפול בהפרעת אישיות גבולית , ע"ר, 580618445), תוך שימוש בקורס "קשרים משפחתיים" של NEABPD ישראל. הקורס סיפק למשתתפים ידע על הפרעת אישיות גבולית ותרגול כישורים בטיפול דיאלקטי התנהגותי (DBT) המיועד לעזור לבני המשפחה להתמודד באופן משופר וגם לזהות את הרגשות שהם ויקיריהם חשים ולשלוט ברגשות אלה ביתר יעילות.

כתכנית מבוססת ראיות עם דגש על הנחיית עמיתים מתוך הקבוצה המשפחתית ("בני משפחה מומחים"), קורס זה ממלא נישה קריטית עבור קהל היעד הייחודי הזה של בני משפחה, וניתן בקלות להסב אותה לשימוש בקרב קהל יעד משפחתי רחב עוד יותר. הידע, החמלה, וההתלהבות של המנחים מNEABPD- ישראל היו יוצאים מן הכלל, והכישורים שהם מלמדים בטיפול דיאלקטי התנהגותי (DBT) הם משני חיים. נשמח מאד לעבוד שוב עם NEABPD ישראל, לשכור את שירותיהם כספקי שירות חיצוני, בכל הזדמנות שהמגבלות התקציביות שלנו ירשו לנו זאת.

בברכה, נעמה אשל, מנהלת מרכז מילם, ירושלים

מכתב תמיכה מאת הרופא הרב אברהם טוורסקי באנגלית

מכתב תודה למר משולם גוטליב על השתתפות ביום עיון של החברה לבריאות הנפש בקהילה

בשם הוועד והחברה לבריאות הנפש בקהילה, אנו מודים לך על הרצאתך ביום עיון "הפרעות אישיות-מבט
רב ממדי וגישות טיפול". הרצאתך הייתה מלמדת, חשובה ומרתקת, תרמה רבות לאיכות יום העיון ולרמתו הגבוהה, וכך גם קבלה משובים חיוביים רבים. אנו מקווים כי יום עיון זה יהווה נדבך נוסף בדרך לשינוי בנוגע להתייחסות ולטיפול בסובלים מהפרעות אישיות ובני משפחותיהם. נשמח להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה גם בעתיד.

בברכה, ד"ר עידו לוריא (יו"ר החברה),  ד"ר רועי גלעד, יוראי ברק

יוראי ברק פסיכולוג, מנהל (לשעבר של) היחידה לבריאות הנפש למבוגרים של מכבי ברעננה

מר משולם גוטליב נענה לבקשתי לבוא באופן מיוחד ובהתנדבות לישיבת צוות רב מקצועי של המרפאה לבריאות הנפש למבוגרים של מכבי ברעננה, על מנת להציג את העמותה שהקים ושאותה מנהל, אשר מסייעת לבני משפחה של הסובלים מהפרעת אישיות גבולית להתמודד עם השלכות ההפרעה, סיוע שהוא חשוב ביותר גם מבחינת המטופל עצמו. הפגישה הייתה חשובה, מעניינת ומאד רלוונטית.

ניכר כי פעילות העמותה היא בעלת משמעות וחשיבות רבה עבור בני המשפחה וכי מר גוטליב משקיע רבות בכדי להכיר את החומר המקצועי העדכני ומבוסס הראיון בנושא וכי הוא משקיע ממיטב מרצו על מנת להגביר מודעות של מטפלים ולהפחתת סטיגמה בנושא. שמחנו מאד על ההזמנות להיכרות הדדית ונשקול שיתופי פעולה לטובת טיפול, הפחתת סטיגמה וסיוע למשפחות המתמודדות עם הפרעת אישיות גבולית.

יורי ברק פסיכולוג, מנהל היחידה וצוות המרפאה 

צוות המרפאה של מכון קלייר רבין לטיפול זוגי (למכתב מפרופ' רבין ע' בעמוד המקביל באתר באנגלית)

תודה רבה על היוזמה להביא אתמול את משולם גוטליב. היה מעניין ומעורר מחשבה.

היתה פגישה מעולה. תודה רבה…. מצטרפת לתודה להזדמנות המלמדת.

משתתפת בהכרת התודה על היוזמה הברוכה. מקסים לראות אדם שמתוך המצוקה האישית שלו אוסף כוחות לעזור ולתמוך באחרים. מפעל חשוב!

מגן – מרכז גוף ונפש

מכתב תודה למשולם גוטליב

הדסה עין כרם, ד"ר שיקמה קלר, מנהלת טיפול יום הפרעת אכילה

המרכז לבריאות הנפש טלביה של שירותי בריאות כללית, ד"ר טטיאנה טייטלבאום, מנהלת יחידת טיפול יום

 דברי ברכה משיר מרחב

"משולם, אני מבינה דרך אנשים שמגיעים אליי ואתה הראשון שפגשו, כמה המפגש אתך ועם המידע שאתה מנגיש , כל כך משמעותי, עוזר, מקל ומשנה חוויה! באמת תרומה אדירה 🙏🏻 יישר כוח" (מרץ 2 2022)